دقیقا نمیدونم در علم پزشکی کنترل حس های بدن چه طور تعریف می شود... چیزی که در ذهن من هست اینه که مثلا یک قسمتی از مغز کنترل کننده حس هاست ... که وقتی انسان شاد میشه اون قسمت از مغز حسی میفرسته و نتیجه اش خنده است ... حالا بحث دقیق و تخصصی پزشکی اش که میشه مثلا ترشح هورمون فلان و بیسار در خون یا اینکه اصلا تعریف کنترل حس های بدن چیز دیگه ای هست رو من کلا بیلمرم هستم ...
من فقط میخوام بدونم اون قسمتی که از مغز که کنترل مجاری اشک چشم و گریه کردن را به عهده داره کجاست .. باید براش توضیح بدم که کارش فقط اینه که وقتی من غمگین هستم به کار بیوفته و به مجاری اشک فرمان بده و ... حالا اینکه همیشه وقتی خیلی خوشحال هم هستم یا وقتی هیجان زده هستم ، وقتی میخوام احساسمو به کسی نشون بدم یا وقتی میخوام به کسی بگم که از دستش ناراحت هستم هم اون حسگره کار میوفته ، رو میشه بی خیال شد .. ولی این که الان من عصبانی هستم و میخوام برم روبروی آقای رئیس بشینم و بهش بگم که من با این شرایط دیگه اینجا کار نمی کنم ، باید مرکز مربوط به عصبانیت در مغز فعال بشه که اونم فکر نکنم هیچ رقمه به مرکز گریه و اشک اینها ربط داشته باشه .... پس یا مرکز عصبانیت کار نمیکنه یا مرکز گریه دچار اختلال شده و داره تو کار قسمت های دیگه مغز دخالت میکنه ...
...................................................................................................
ابتدای صفحه