*
صبح شنبه هنوز پشت میز جابه جا نشده ایمیل شرکت مادر را میبینم ، خبر داده اند که دیگر از این تاریخ هیچ سفارشی را از ایران نمیپذیرند... آقای مدیر پیغام می دهد که همه سفارش های جدید را لغو کنیم و دیگر قیمت ندهیم... این یعنی بعد از دو سه ماه دیگر که قراردادهای جاری را انجام دهیم شرکت عملا تعطیل میشود... دلم نمیخواهد به دنبال کار جدید گشتن فکر کنم .... سعی میکنم فکر نکنم اما مثل یک مگس سمج هی می نشیند روی ذهنم و هی من میپرانمش ...
**
ایمیل های رسیده را چک میکنم ، یک دعوت نامه از یاهو 360 برایم آمده ، نگاهی به مشخصاتش میاندازم .... نوشته
Man farego tahsile sakht afzare elmo sanat hastam va karam fani ast. 38, 175 cm, 77 kg, ta ha la ezdevaj nakardam va bache nadarm. donbale ashnayii be khanoomi moadab va sathe bala hastam. loftan email bezanid:Man az khanevadeye khoobi hastam, 5 sal ham Canada boodam...vagti az khanoomi invite mioknam ya peygam mifrestam kheili azash khosham oomade va omidvaram bishtar az oo beshnavam.Man dar Tehran, Iran saken hastam
سوال : خانم مودب و سطح بالا یعنی چی؟
پ ن : کسی از سه شهر گجرات ، دهلی و جیپور اینجا سر میزند ، یا کسی به این سه شهر سفر کرده ؟ لطفا ایمیل یا آدرس تماسی از خودش بدهد من به کمک احتیاج دارم.
...................................................................................................
ابتدای صفحه