من طبق عادت هر روز به محض روشن کردن کامپیوتر با مسنجر آنلاین می شوم تا آخر وقت کاری. این آی دی Roksankh@yahoo.com را از سال 79 تا الان دارم و تنها آی دی من در یاهو است. همه دوستان اینترنی و وبلاگی و دوستان دنیای واقعی با من از طریق همین آی دی یاهو در ارتباط هستند .در وبلاگم هم همین ایمیل را گذاشته ام به علاوه یک Roksana@gmail.com که مدتی قبل از گوگل گرفتم.
حالا یک آدمی که هم اینترنت پرسرعت دارد هم وقت آزاد زیاد و هم حوصله و من نمیدانم چی عایدش می شود از این کار ، کلی ایمیل از این ور و آن ور جمع کرده و هر دو سه روز یک بار به اسم jendeh khanoomi برای همه ایمیلی می فرستد حاوی عکس های پورنو که چون همه را Attach کرده بدون فیلتر شدن باز میشوند. ایمیل من هم در لیست دریافت کننده های این عکس ها هست و توسط بقیه هم دیده می شود....

نتیجه : علاوه بر بحث عدم امنیت اجتماعی و فردی و شخصی که دیگر بی خیالش شده ام و سعی میکنم به اینکه یکی توی تاکسی خودش را می مالد به آدم و آن یکی همانطور که دارد از روبرو می آید اعضا و جوارح آدم را شرح می دهد و ........فکر نکنم ، مانده ام با پیغام هایی نظیر اینها که هر روز و به تعداد زیاد می آید چه کنم که البته به جز ignore کردن کار دیگری فکر نکنم از دستم بربیاید.
dani3wx (5/11/2007 11:57:27 PM): ahle hal hasti
hi_amoo (6/19/2007 1:32:52 AM): to be darde kardan mikhori?
Bache-bahal (5/02/2007 5:12:09 AM):kir kolofte 23 santi mikhai?
xxxbokon (6/19/2007 1:34:59 AM):ahle sex chat hasti?
kir_koloft (4/14/2007 4:16:38 AM):mikhai bokonamet?
و ........
...................................................................................................
ابتدای صفحه