باغ بی برگی جوگیر می شود
از دو کیلو بادمجانی که سرخ کردم یک کیلویش سوخت، از بس که هی رفتم نشستم پای اینترنت ببینم بالاخره این لیست اصلاح طلبها چی شد و گشتم ببینم در مورد سابقه این آدمها مطلبی هم پیدا می شود که بی غرض باشد، بیشتر مطالبی که پیدا کرده ام مال سایت هایهای فیلتر شده است، این پست آلوچه خانم حس خوبی برایم داشت.اگر کسی مطلب یا اطلاعات کافی در مورد کاندیدا ها سراغ دارد لطفا یک خبری هم به من بدهد، چون تصمیم گرفته ام رای بدهم.در ضمن به نظرم تبلیغات اصلاح طلبان خیلی خوب نبوده. ظاهرا هنوز درک نکرده اند که رای اصلی مال مردم عادی است همین مردمی که در خیابان ها هستند نه این آدم هایی که در اینترنت می خوانند و مینویسند و نه بچه های وبلاگی که البته بی تاثیر نیستند اما رای اصلی را هم ندارند.
مامان و پدرم که هر چه کردم راضی نشدند، بقیه فامیل هم بعید است بخواهند شناسنامه شان مهر جمهوری اسلامی بخورد، می ماند یکی دو سه تا از دوستان که فکر کنم خودشان هم رای می دهند و اگر نه مجبوریم دست به یقه شویم.
پ ن : تحریمی ها اگر استدلالشان این باشد که این حکومت را قبول ندارند پس در انتخابات شرکت نمی کنند نظرشان محترم است، اما اگر نشسته اند که حکومت بیاید بگوید باشه حالا که 10 میلیون ما را قبول ندارند و در انتخابات شرکت نمی کنند ما متنبه شدیم و این کشور و حکومت و دولتش دو دستی تقدیم شما ... باز هم نظرشان محترم است. احتمال تقلب زیاد است اما نه وقتی تعداد افراد شرکت کننده زیاد باشد. رای بیست میلیونی خاتمی را یادمان باشد.
الان که از پنجره بیرون را نگاه می کنم انگار همسایه طبقه بالا دارد یکی یکی بالشت هایش را توی هوا می تکاند .
...................................................................................................
ابتدای صفحه