یک بار من نتوانستم مرخصی بگیرم ، یک بار او درگیر کار بود ، یکبار که هر دو بیکار بودیم حوصله مان نیامد دو نفری برویم، یک بار که دو نفر دیگه هم بودند بیکار هم بودیم ماشین نداشتیم، یک بار که مرخصی داشتیم و ماشین هم داشتیم پای مسافرت هم داشتیم هوا خوب نبود، یک بار مرخصی داشتیم و هوا هم خوب بود ماشین خراب شد، یک بار ......
این بار هم که همه مرخصی داریم و ماشین هم مشکلی ندارد و عزممان هم جزم است که به این طلسم دو ساله سفر مجردی دخترونه خاتمه بدهیم پیش بینی وضع هوا نشان می دهد که طي 2 روز آينده ،شاهد نفوذ و تقويت شارشهاي ناپايدار تراز مياني جو و شكل گيري جريانات سرد و مرطوب شمالي سطح زمين بر روي سواحل جنوبي درياي خزر ميباشیم . بنابراين پيش بيني ميشود طي اين مدت شاهد ابرناكي آسمان همراه با بارش باران يا رگبار ، وزش باد ، كاهش دما ، مواج شدن دريا و احتمال رعدوبرق در استان مازندران باشيم . اما از روز جمعه با خروج اين سامانه بارانزا ، انتظار ميرود از مقدار ابرناكي آسمان در استان كاسته شود .
برای تکمیل شدن جریان همین الان رادیو اعلام کرد ستاد حوادث غیر مترقبه نسبت به جاری شدن سیل در شهر های استان مازندران هشدار داد و جاده چالوس هم از دیروز عصر تا امروز ساعت 7 صبح به علت ریزش باران شدید بسته بوده است.
پ ن : موفق باشیم!
...................................................................................................
ابتدای صفحه