مدیرمون خیلی ناراحت و غمگینه. آخه گربه نازنینش مرده .
میگه خانم کی گفته گربه وفا نداره،کی گفته سگ و اسب وفادارن.این حیونکی نمی دونین چقدر باوفا،چقدر عاقل،چقدر مهربون و باهوش بود.سال اول ازدواجمون توی آمریکا خریدمش. این 19 سال هر جا رفتیم با خودمون بردیمش.
قسم میخورم وقتی اینارو می گفت ته چشمهاش اشک جمع شده بود.
19 سال که کم عمری نیست واسه یه گربه. من عکسشو دیده بود. عین اون گربه سفیده توی کارتون گربه های اشرافی بود. فقط یک پاپیون کم داشت. طفلکی سرطان گرفت. راستی پرسیدم گفتن عمر گربه ها در بهترین شرایط زندگی تا 22 ساله.
وقتی می گم منوچهر آتشی مرده مدیرمون میگه کی هست؟ راستش دروغ چرا من هم خودم نمی دونم کی هست یا بهتر بگم کی بود. فقط اسمشو شنیده بود و چند تایی از شعرهاشو این ور و اون ور خونده بودم. امروز هم عکسهای مراسمش را اینجا دیدم. همین.
صبح اول وقت به دختر دایی ام خبر دادم که مرتضی ممیز هم مرد. آخه دانشجوی عکاسی خبریه. یه دوربین توپ هم خریده که کلی من بهش حسودیم شد. ازم خواسته بود اگر خبری توی نت خوندم زود بهش بگم بره برای عکاسی. البته گفتم زیاد عجله نکنه. آخه مراسمش روز دوشنبه است.
...................................................................................................
ابتدای صفحه