سامسونت سنگینشو میزاره روی میزناهارخوری.شیشه رو میز 16 میل هم باشه همین روزها میشکنه.رختخوابشو به جای اینکه جمع کنه بزاره توی کمد شوت می کنه رو تخت من.استدلالشم اینه که وقتی شب دوباره می خوام روش بخوابم برای چی مرتبش کنم. 3جفت جوراب کثیفشم 4 روزه گوله شده کنار جا کفشیه.روزنامه هارو ولو می کنه کف اتاق بعد دیگه یادش میره جمعشون کنه.شلوارک و تی شرتشو میزاره روی کتابهای تو قفسه.حوله حماشمو آویزون میکنه روی دسته صندلی درست روی مقنعه من.اینه که هر روز صبح من میمونم و یک مقنعه چروک خورده.توی زیر سیگاری چوبی دکوری سیگار کشیده و سیاهش کرده.ظرف های ناهار و شامشو هم میزاره من برم بشورم. با این حال من این داداش یک متر و 94 سانتی شلخته بد اخلاقمو خیلی دوست دارم. مخصوصا وقتی خوابه.آخه کلا پسرها وقتی خوابیدن خیلی دوست داشتنی میشن!!البته فقط وقتی خوابیدن
...................................................................................................
ابتدای صفحه