امروز دلم نمی خواست بیام سر کار. آخه توی این هوای ابری و سرد کی دلش
می خواد توی یک اتاق بشینه و ذل بزنه به کامپیوتر. به جاش بدم نمیومدبشینم توی
ماشین،با یک موسیقی آروم ، یه جاده پیچ در پیچ.......
وای فکر کنم امروز دیونه بشم.
پیاده روی هم بد نیست، مخصوصا روی برگهای ریخته که زیر پای آدم خش خش میکنن.
با یک جفت دست گرم که پذیرای دست های یخ زده آدم باشه.
یه آتیش بزرگ هم خیلی مزه میده. بشینی روبروش و بزاری صورتت از هرم گرما گل
بندازه و همه تنت بوی دود بگیره.یه ساحل آروم هم بد نیست.قدم زدن روی شنها این وقت
سال حس خوبی به آدم میده.
فکر کنم دیگه دیونه شدم.

پ.ن:برای تکمیل دیوانه شدن من دو تا کلاغ نشستن روی هره دیوار و با
نوای یکنواختی قار قار میکنن. گاهی می پرن یک دوری میزنن و دوباره
بر می گردن سر جای اول و قار قارو از سر می گیرن.
...................................................................................................
ابتدای صفحه