میدونی بعضی از آدمها چگونه هستن ؟
ابروها را بالا می برند و اخم می کنند و قیافه عاقلانه به خود می گیرند و دستها را تکان می دهند . دماغشان را می چسبانند به شیشه زندگی دیگران و سرک می کشند . بیرون گود می نشینند و قضاوت و نقد می کنند . نباید اینگونه عمل کرد . باید آن گونه عمل کرد . من اگر بودم چنین می کردم و چنان . حرف از منطق می زنند و احساس را نفی می کنند. عشق وجود ندارد . که باید درک متقابل و محبت وجود داشته باشد . که اگر وجود داشته باشد نباید باعث آزار دو طرف شود . که باید مثل آدمهای عاقل و بزرگ رفتار کرد که باید .... باید ...

می دونی بعضی از آدها حرف مفت زیاد می زنند .خودشان هم درست در موقعیتهای مشابه همان کاری را می کنند که قبلا نفی اش می کردند. می دونی یکی از این آدمها من هستم!!!
...................................................................................................
ابتدای صفحه