#كم سنتر كه بودم نمي گذاشت كتاب هاي الكي بخوانم . از همين رمانهاي ايراني يا
خارجي كه دختر هاي 15-16 ساله عاشقشان هستن ، از همانهايي كه دختر و پسر
خوشگل و پولدار عاشق هم مي شوند و هميشه هم مانعي سر راه عشقشان هست و
در آخر هم همه چيز به خير و خوشي تمام مي شود ، يك جورايي در آن سن رويايي بودند.
استدلالش اين بود كه اگر به خوندن اين كتابها عادت كنم ديگه نمي تونم كتابهاي ادبي را
هضم كنم ، اما من زياد هم بچه حرف گوش كني نبودم ، از كتابخانه مدرسه كتاب پيمان
دانيل استيل را مي گرفتم، كه از بس دست به دست بچه ها گشته بود ورق ورق شده بود،
لابلاي جلد يكي از كتابهاي درسيم مخفيش مي كردم و .....
بعد شبها خواب يكي از همين شاهزاده هاي اسب سوار را مي ديدم و صبح ها به زور براي
رفتن به مدرسه از تخت بيرون مي آمدم .
هميشه مي گويد " درست گوش كردن يك هنر است " هنري كه معتقد است من ندارم .
چون هميشه در حال موسيقي گوش كردن با تلفن هم حرف مي زنم يا وقت پخش اخبار
من دارم يك اتفاق خنده دار تعريف ميكنم ، يا سفارشاتي كه مامان در مورد غذا مي كنه
يادم ميره و مجبور ميشم دوباره زنگ بزنم بپرسم ، به نظر پدرم من يك جورايي نسبت به
محيط اطرافم بي توجه هستم. عجول هستم و در موقعيتهاي حساس به جاي برخورد
منطقي ، رفتار احساسي از خود نشان ميدهم ، از توانايي هايم درست استفاده نمي كنم
و اعتماد به نفس پاييني دارم . مامان معتقد است به خاط بچه اول بودن و فاصله سني
نسبتا زياد با برادرم من را لوس كرده است.
ديروز سر كلاس زبان استاد پيشنهاد كرد كه هر كدام از بچه ها يك صفت در مورد تك تك بچه
ها ي كلاس بگويند و از من شروع كرد چون از همه بزرگترم ، صفاتي كه گقتن براي خودم
خيلي جالب بود ، اولي گفت :cute ، صفتي كه جدا فكر نمي كنم در مورد من صدق كنه.
دومي گفت : جدي و با اراده ، سومي گفت : با اعتماد به نفس بالا ، چهارمي گفت : آدمي
كه ميشه بهش اطمينان كرد ، پنجمي گفت : كمي مغرور و زودرنج ، ششمي گفت : شاد و
دوست داشتني. آخري گفت : زود عصباني مي شود .
از ديروز دارم فكر مي كنم كه چه قدر راحت ميشه آدمها رو گول زد و براشون نقش بازي كرد!!!!!

# روز سه شنبه جشنواره وب و نشريات الكترونيك مي بينمتون ، هر كسو ديدين يك
روسري قرمز گل گلي سرشه منم ، داداشم ميگه عين دختر دهاتيا ميشي ولي من با
كمال پر رويي سرم مي كنمش. راستش وقتي رفتم بخرمش برق رفته بود ،
دقيقا مدلشو نديدم.
...................................................................................................
ابتدای صفحه